Monday, July 18, 2011

sabtu dan ahad

sabtu
-urbanscape..mcm bosan je..huhu...naseb baek dpt tiket free..klu kene byr mmg aku x g..huhu..ape yg best kt c2 ade gmbr aku kt photo craft punye booth n ade live performance..yg laen biase je..jual2 baju, bnyk baju pompuan..pas2 lg 1 yg syok...bole cuci mate..wow!!haha..pakai seksi abes r..rosak2..mcm2 gaye ade..yg pakai tudung pn style2..ala2 hana tajima..hahaha...gmbr xde..xdevelop lg..

ahad
-olympic day run ataupun dikenali sebagai mcd run...kali nie iiu xteam ade hantar wakil utk category group..4 group smue skali..mcm biaso..bkn nk mng pn..nk beriadah di hujung minggu..dr 4 team ade 2 team je yg dpt medal..tahniah!!jumpe di acara seterusnye..hehe


-gotong-royong umah selayang..nie umah lame aku mmg aku membesar kt sini dari tadika sampai r form 3..rumah nie br siap repair2 smue..n nk bg org sewa..sampai skrg nie aku rs dok selayang r paling best..kedai2 dkt, membe ramai, jiran2 pn baek, mmg syok r...


bosan2..skrg nie tgh syok layan cite2 melayu..adamaya da, nora elena da, kitab cinta da, 321 cinta da...ape lg ek..

*picture credit to husni kick n ain ramli..

lupe plak..sorry kt kwn2 skola ku tersayang..aku ade hal keluarga r ahad ari2..xpt join..hehe

No comments: